🎯 SEO и SMM🎯 - [Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024) | StarSliv 🔥 Скачать слив курсов, складчин и видеокурсов бесплатно онлайн

Добро пожаловать!

Зарегистрировавшись у нас, вы сможете обсуждать, делиться личными сообщениями с другими членами нашего сообщества.

Регистрируйтесь прямо сейчас!

🎯 SEO и SMM🎯 [Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024)

Murselagos

Модератор
Регистрация
7 Апр 2023
Сообщения
1,889
Автор: Юрій Пирч
Название: K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024)

2025-04-27_20-43-20.webp

Налаштовуй рекламу, як PRO

Унікальність курсу

Чітка структура

Усі інтернет магазини поділені на 6 типів.

Стратегії, які працюють
Кожному типу магазину поданий набір рекламних стратегій, які найкраще для нього працюють.

Реальні приклади
На прикладі реальних інтернет-магазинів показується, як налаштувати кожен вид рекламної стратегії.

На основі досвіду
Стратегії сформовані на основі досвіду налаштування реклами для понад 500 магазинів.

Це те, чого немає на безкоштовних відео в інтернеті!!!

Програма курсу


Модуль 1.
Підготовка
  • Чек-лист як створити, підключити та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
  • Як організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинів
  • Правильна структура заголовків
Модуль 2.
Рекламні цілі та планування
  • Рекламні цілі
  • Прогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності реклами
Модуль 3.
Налаштування Google Merchant Center NEXT
  • Заповнення відомостей про компанію
  • Логотипи компанії і кольори для оголошень
  • Інформація про компанію. Країни
  • Інформація про компанію. Магазини
  • Налаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google Shopping
  • Швидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)
  • Налаштування інформації про обмін та повернення
  • Про фід і Google Merchant Center
  • Завантаження фіда
  • Відстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center Next
  • Активація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безкоштовно"
  • Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращення
  • Як потрапити у Sale (Розпродаж) в Google Shopping
Модуль 4.
Налаштування Performance Max та різні структури кампанії
  • Еволюція Google Shopping (Performance Max)
  • Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping only
  • Структури Performance Max кампаній
  • Сигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові теми
  • Сигнали аудиторій. Сайти конкурентів
  • Сигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)
  • Сигнали аудиторій. Інтереси
  • Performance Max на широку аудиторію
  • Performance Max за сигналами аудиторії
  • Performance Max за категорією товарів
  • Після запуску кампанії
Модуль 5.
Рекламні стратегії
  • Типи інтернет-магазинів
  • Рекламні стратегії
  • Зв’язка “Тип – Стратегія – Структура”
  • Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину xata.in.ua
  • Стратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину evergo.com.ua
  • Стратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину smartrobot.com.ua
  • Стратегія “Поділ товарів по ціні” на прикладі магазину superbro.com.ua
  • Стратегія “Товари сталого асортименту + трендовий товар” на прикладі магазину tukva.in.ua
  • Запустили. Що далі?
Модуль 6.
Оптимізація та масштабування рекламних кампаній
  • Загальний аналіз показників рекламних кампаній
  • Місця розміщення
  • Стратегії призначення ставок
  • Симулятор ставок кампанії
  • Планування показу оголошень
  • Географія (місцезнаходження)
  • Масштабування бюджетом
  • Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (групи товарів)
  • Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (товари)
  • Підміна ідентифікатора та масштабування стандартною кампанією. Як одночасно запустити Performance Max і стандартну Google Shopping
  • Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
  • Додатковий фід. Розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
  • Виключення фейкових конверсій з участі в розрахунку у стратегії призначення ставок
Модуль 7.
Групи об'єктів (медійна складова Performance Max)
  • Про групи об’єктів: товарна та медійна складова Performance Max. Як групувати
  • Факапи. Кейси. Структури кампаній. Формула відмінного оголошення
  • ChatGPT для створення текстових об’єктів (заголовків, описів)
  • Штучний інтелект Lexica для генерації картинок
  • Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 1)
  • Створення відео в Google Ads за допомогою бібліотеки шаблонів
  • Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 2)
Модуль 8.
Оптимізація товарів в Merchant Center. Додаткові фіди
  • Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
  • Як включити правила атрибутів та додаткові фіди
  • Завантаження і особливості роботи додаткового фіда на прикладі вирішення проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
  • Як видалити додатковий фід
  • Зміна назви та опису у відхилених товарах з допомогою додаткових фідів
  • Задаємо безкоштовну доставку (або інші параметри доставки) для окремих товарів через додаткові фіди
  • Виключаємо товари з платної реклами але показуємося у безкоштовній видачі
  • Задаємо коректне значення для параметру google_product_category
  • Видаляємо з рекламної кампанії товари, які зливають бюджет
Ти сам
  • Доступ до відеоуроків курсу на 6 місяців
  • Доступ до презентацій, чек-листів, інструкцій курсу
  • Початок навчання відразу після оплати

Подробнее:
Для просмотра скрытого содержимого вы должны войти или зарегистрироваться.
Скрытое содержимое доступно для зарегистрированных пользователей!
Скачать:
 

Отзывы о курсах:



5.00 звёзд
очень актуальная тема, заливайте больше по clo3d/marvelous, конструированию в САПР

4.00 звёзд
.

5.00 звёзд
Все четко

1.00 звёзд
Одни фото, нет нормальной информации по созданию чат ботов, это был основной запрос

Статистика форума

Темы
63,104
Сообщения
97,068
Пользователи
60,657
Новый пользователь
mafi

Поделиться страницей

Назад
Сверху Снизу